måndag 18 juli 2011

semestertrötthet

Det borde väl finnas något som kallas så? Alternativt så har jag kanske lite järnbrist, men hur som, tröttfis, det är jag det. Är i mitt esse mitt på dagen, sen dalar det sakta men säkert och framåt fem tiden på eftermiddagen så börjar jag gå ner för räkning.
Tvingar mig själv att hålla mig vaken till i alla fall halv elva på kvällen, sen sover jag till minst nio. Gött tänker ni, tråkigt tänker jag som inte blir mer utvilad trots att jag sover. Men jag ger det några dagar till så kanske det vänder..vädret de senaste dagarna har ju inte precis bjudit på allt för höga doser av vitamin D så det kan ju vara det med.

Idag så träffade jag Emelie, vi piffade till Ninos box med lite färg och städ sen käkade vi lunch på pizzan, ytterst trevligt. Nu är tanken att jag ska stuva om lite i våra byråer och garderober, men som sagt, energinivån är inte speciellt hög för tillfället...kanske får lägga mig raklång på soffan en liten stund

Inga kommentarer: