lördag 23 juli 2011

Rastlös

Eftersom jag numera är vaken dagtid eftersom det är semester så resluterar det i att jag ibland vaknar onödigt tidigt, som idag, lördag morgon 08.00, pliiing. Detta gör i sin tur att jag börjar bli rastlös ungefär nu, inte skoj. Dessutom är det riktigt tråkväder så några utomhusaktiviteter är det inte tal om heller. Men vad är det man alltid säger till barnen, man måste lära sig att ha tråkigt för att uppskatta när det är skoj :) Känner mig som det där barnet nu...

Annars så har semestern såhär långt varit helt perfekt.
Vädret har väl vart sisådär, men inte jätte kasst heller.
Vi har hunnit med både orust, Åsa och besökt vänner..och det är tre härliga veckor kvar..

Imorgon blir det att dressa sig för success för då står Roxette på schemat, ska bli grymt spännande att se vad de gamla har att bjuda på. Får hoppas att de kör mycket gammalt för den nya skivan har då inte jag lyssnat in..

Inga kommentarer: