tisdag 16 augusti 2011

700 inlägg

Ja och dom flesta är bara blaj, men det spelar ingen roll för jag tycker faktiskt det är rätt kul att skriva här.
Det roligaste är ändå att gå tillbaka och läsa gamla inlägg, det känns som om det är någon annan som skrivit :)

Idag är jag ledig, och jag har sovit i hela 12 timmar!! Hur är det ens möjligt? Som jag skrev tidigare så tar nog flera nätter på raken mer på kroppen än vad man kanske tror. Speciellt nu när jag generellt är lite tröttare. Men nu är jag pigg kan ni tro.
Jag har just avslutat en runda på 3 km i härskogen. 3 km tänker ni, det är ju ingenting. Nä på rakmark är det inte så mkt att hänga i granen, men detta var en runda rakt ut i skogen, med inslag av bergsklättring. Sjukt jobbigt men samtidigt jättehärlig, för Lexa kunde vara lös hela rundan medans jag i lugn och ro kunde stånka och flåsa mig uppför bergen :) Kan inte begripa hur taskig kondis jag har alltså, trots rökstopp..skumt! Inte nog med det, jag får nåt så djävulskt ont i baksida lår på ena benet samt rumpan när jag motionerar?! Är det ischias tro? Det gör inte ont efteråt när jag har vilat en stund, men om någon varit med om liknande så ge mig gärna en diagnos och vad man kan göra för att det inte ska göra så ont. I övrigt har jag inga graviditetskrämpor för tillfället :) Inte mer än att jag är tjockare om magen och har svårt att knyta skorna, haha.

I övrigt håller vi på och renoverar det kommande barnrummet, eller mest Peter om jag ska vara helt ärlig, jag hjälper till så gott jag kan men är mest i vägen :) Idag har Peter beställt tapeterna som ska utgöra en fondvägg i rummet, så grymt snygga så jag riktigt längtar efter att få upp dom på väggen.. Ska vi sen bild inom kort, men nu håller batteriet på att ge sig så jag få babbla mer senare.

Puss och hej

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

hoppas på en bild på magen snart hehe.......härligt o göra ett rum till den lille......jag vet inte om det är för tidigt men du kanske har foglossning eller hur det stavas.........kram o må gott