torsdag 18 augusti 2011

Popcorn

Måste berätta, från idag har jag känt bäbisen massor..jag har känt litegrann tidigare men idag har det varit väldigt tydligt, och det bökas till och med precis just nu...
Skitkonstig känsla, som om någon poppar popcorn på insidan..och gärna vid kisseblåsan :)
Är i vecka 21 nu så det är väl dags att det ska börja kännas..På utsidan har jag inte känt något ännu, men det kommer väl säkerligen snart.

Idag har jag och Lexa varit i Härskogen igen..testade 2,5an idag, vågade mig inte på längre ifall jag skulle få ont, men det gick fin fint idag, ingen smärta så nu vågar jag mig nog på lite längre rundor igen.

Efter inatt nu så har jag bara 2 nätter kvar tills jag går över på dagen..gött mos!!
Men nu är det i första hand ledig helg som står på schemat och imorgon ska den inledas med räkor..mmmmmm

2 kommentarer:

sun moon and stars sa...

mag bild mag bild mag bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linda! sa...

Haha du är rolig du Sissi..
Njä blir nog inga magbilder här på bloggen, har faktiskt inte tagit några heller tråkigt nog. Känner mig mest fläskigoch vem vill vara med på kort när man inte känner sig bekväm lixom :)
Men jag kanske ändrar mig om några veckor, vi får se :)