torsdag 25 augusti 2011

spark spark

Igår var det lite svårt att somna för liten körde nån slags kung fu där inne :) Har förstått att den dygnsrytmen bebisen har nu kommer den förmodligen ha när den är på utsidan med, en kvällsbebis mao..ja så länge den sover på morran så är väl jag nöjd, haha!!

Igår spenderade jag ett par goa timmar hos Nino. Vädret var riktigt unket så vi var inne och pysslade och mös länge. Trött var han så han somnade med huvudet i min famn, vilket väger en del, men vad gör inte det när man får gosa och mysa. Så tog vi en liten promenad, då var han allt annat än trött. Takterna sitter i och han bet tag i min tröjarm som så många gånger för och bara lixom spatserar iväg med min arm i munnen och mig slängandes efter :) Ser nog rätt kul ut.

Idag får jag besök av min lillebror, han kommer om en liten stund och han och någon på jobbet ska leverera ved till oss. Riktigt najs. Visst hade vi kunnat köpa ved nästgårds men det är ju inte lika kul som att gynna brorsan och hans kompisar.
När det sedan är avklarat tänkte jag och Lexa styra kosan mot Gråbo.
Det är hög tid för ett besök hos Linus och Elle, lillkillen växer ju så fort så han ser annorlunda ut varenda gång man ser honom :-)

Inga kommentarer: