måndag 22 augusti 2011

Det finns att göra

Efter massor med sömn vaknade jag pigg och utvilad, sover som fasen nuförtiden. Undrar hur det ska gå när man ska kliva upp i ottan för att jobba dagpass :) Tur att det ligger mest kvällsturer på min rad. I alla fall..
Efter frukost åkte jag och Lexa till härskogen och gick 5 km, det var riktigt gott faktiskt och inte heller denna gången gjorde det ont. Verkar bara vara tillfälligt.
Sen åkte jag och veckohandlade, redigt värre, och nu har jag precis mölat i mig lite lunch.
Får väl fortsätta med lite städ och sånt annat kul :)

Nu är det nattjobb som gäller inatt och imorgon sen är det finito..skönt.
Saknar min lilla häst med, hann inte åka dit förra veckan och när jag väl hade tid så var det riktigt skruttväder, men nu SKA jag dit på onsdag oavsett väder.

Nä. tjipptjopp

Inga kommentarer: