onsdag 3 augusti 2011

Jag ska bara....

Hopp 8 dagars semester kvar nudå..
Fy faen vilken ångest säger jag bara..vill verkligen inte..blää.

I alla fall, idag åker vi till Kungsviken så det verkligen blir ett par dagars semester. Peter har ju jobbat på sin semester så han har inte haft många lediga dagar, så vi drar iväg, bort ifrån hemmets alla måsten för ett tag. Imorgon ska vi dessutom på ett kärt återbesök till Handelsman Flink, blir näst sista sommaren, fy faen va trist att det ska bli borätter där..jäkla tyskar!

Igår var vi ute på havet precis hela dagen, gissa om jag e röd, och aj som...på mina axlar.
Men härligt var det, bara att kunna bada ifrån båten är ju helt fantastiskt..Igår var det dock lite brännisar så jag höll mig i båten, tycker inte det är allt för angenämt att bränna mig på sånna.

Vi har även hittat till en liten strand i Hindås där jag var mycket som barn, det är visserligen en sjö (jag föredrar havet) men absolut bättre än ingenting. Vi var och testdoppade oss häromdagen och det var helt okej. Nackdelen med bad i sjö är att man känner sig så skitig efteråt, i alla fall så gör jag det..havet känns renare på nåt sätt, kanske för att det är större och aldrig är riktigt stilla..
Nä dax att förbereda inför avresa :)

Inga kommentarer: