måndag 26 september 2011

100 dagar kvar


till BF, vilket innebär att jag har varit gravid i 180 dagar i nuläget..det e ganska länge, men det känns inte så länge? Även om jag såklart längtar tills det är över så känns det ibland som om det går så sjukt fort. Men snart kommer de riktigt tråkiga höstmånaderna så då känns väl det säkert som om det går lite långsammare.
Idag ska jag åka till Nino, har inte varit där på två veckor nu så nu har jag abstinens..sniffa, klappa och gosa ska bli mysigt..
Hoppas även kunna promenera med med bort till padocken, men det beror ju på hur ont jag ska ha idag.. än så länge känns det okej så jag hoppas på det bästa.
Blir en ganska lugn vecka allmänt tror jag..jobb tisdag, torsdag och lördag, tagit semester på söndag då vi ska på dop. Onsdag blir nog ett besök till lilla svärmor på NÄL...stackars..

Inga kommentarer: