onsdag 7 september 2011

Ledig dag!!

Idag är jag ledig, väldigt skönt.
Dock är väl kanske inte vädret riktigt vad man hade önskat då jag gärna hade åkt till Nino idag. Men köra 10 mil för att inte kunna göra nåt med honom är ju inte så kul.
Så jag får se hur det blir, det kanske spricker upp senare.
I övrigt blir det till att greja och fixa hemma och umgås med Lexa, världens mest fantastiska hund. Jag är otroligt stolt över henne som utan problem klarade att vara hemma hela dagen igår. Hon verkar ha legat och sovit hela dagen, men det ska vi ta igen idag minsann, oavsett väder.

Största skillnaden med att jobba dag/kväll och då heltid är att jag hinner inte med hälften av vad jag gjorde innan. Det vill till att tvätta och städa när man har en sånhär ledig dag, annars hinns det inte med. Speciellt eftersom jag oftast jobbar kvällspass.
Peter drar ju sitt strå till stacken men även han jobbar sent emellanåt.
Så det är väl dax att jag sätter lite fart :)

Inga kommentarer: