fredag 9 september 2011

Friday!!

Då har snart ytterligare en arbetsvecka passerat, tiden går fort nu.
Idag är det kvällsjobb som gäller, slutar 20.30. När jag kommer hem ska jag premiärbubbla i poolen :) Man får tydligen göra det såhär långt in i graviditeten, men bara i 10 minuter och det får vara max 37 grader. Så Peter har ställt den på 35 grader så har man lite marginal.
Ska hur som helst bli väldigt skönt och snacka om vardagslyx och ett perfekt avslut på veckan.

Helgen är fullspikad i vanlig ordning.
Jag har tagit sem på lördag och söndag då vi ska på bröllop i dagarna två.
Vigseln, middagen och festen är på lördag och så vankas det brunch på söndag.
Ska bli hur kul som helst...
Och en bra sak är att det är vid Nääs slott, så vi kan åka hem på natten och åka tillbaka dagen därpå. Carro är gullig och passar Lexa i ett par timmar så vi kan få en helkväll.
Jag hade också turen att hitta en klänning, på den vanliga avdelningen på HM hör och häpna. Ja sanning med modifikation ifs, brösten får egentligen inte plats men det löste sig med ett linne under :) Mammaavdelningen hade inte en enda okej klänning.
Dock får det bli lågskor, det fulaste som finns i kjol och klänning, jag vet, men jag överlever inte helgen annars :) Mina fötter är för tillfället inte designade för att tryckas ner i några trängre pjucks..

Det var då väldans va jag "babblade" på..jaja.
Ha en underbar helg på er!!!

Inga kommentarer: