tisdag 27 september 2011

Tjöööööta!!

Kom inte på nåt bra som rubrik :)
Tisdag då ja, långt pass på jobbet idag 12-21.30 inte speciellt upplyftande, men inte mkt att göra åt.
Igår hade jag det supermysigt med systeryster.
Hon red och jag promenerade med Lexa bort till hingststationen där padocken finns.
Så hjälpte jag henne att plocka fram lite hinder o sånt så dom kunde hoppa lite...sen promenerade vi tillbaka igen..
Ca 20 grader i luften vart det, så svettigt var det, men å så skönt att få lite eftersommarvärme.
Tillbaka i stallet igen så vart det pyssel och mys innan vi for hemåt igen.
Längtar så tills jag kan rida igen...

Väl hemma så fick jag självklart betala priset för promenaden, jag säger bara ONT så lämnar jag det där. Tur är dock att efter lite sömn så går det värsta över, tills man sätter igång igen :)

Nä nu är det hög tid att sätta lite fart..ska hinna veckohandla innan jag åker till jobbet..
Jag ska åxå införskaffa mig ett busskort :) Det ni!!

Inga kommentarer: