lördag 24 september 2011

Nu blir det gnäll!!!!

Fram tills nu har jag haft en smärtfri graviditet, inga krämpor, förutom en period då ischias gjorde ont när jag promenerade....
Nu jäklar ska ni får höra!!
Den där jävla nerven gör KONSTANT skitont...jag går som en pensionär och värst är det efter ett par timmar på jobbet.....och INTE NOG MED DET, jag har FOGLOSSNING!!!

Jag anser mig inte vara en person som generellt sett gnäller över lite värk..men detta är ingen lek ska jag be att få tala om..
Så jag gratulerar er som inte haft några besvär under era graviditeter, det är inte ett dugg trevligt.
Så färdiggnällt :-)

Nu ska jag ta mig en varm dusch och försöka sova bort det onda, för imorgon bitti börjar jag jobba klockan 7 igen..kom just hem efter ett 12-21 pass...så tant är mööööör

Inga kommentarer: