onsdag 22 april 2009

Förbannad och besviken

Fick äntligen en ny telefon igår..den andra blev inskickad 3 ggr vilket innebär att man då får en ny. Jippi tänkte jag, tills batteriet tog slut och den inte tar emot laddning denna heller!!!!
Nu måste det ju ändå vara laddaren det är fel på, jag har pratat med 3 support och Ericsson X1 support och nu blir jag alltså tvungen att åka tillbaka till butiken en 4de gång!!
JAG BLIR SÅ TRÖTT!!! Hur svårt kan det vara??
Funderar på att fråga om jag kan slippa allt som har med denna telefonen att göra och få en helt annan, ett annat märke rentav! Jag har alltid haft Nokia innan, dumma mig som bytte!!

Imorgon blir det lycka i alla fall. Ska äntligen hälsa på Lexa..saknar henne som bara den, har nog skrivit den 100 ggr nu :-) Vi ska även träffa valparna som blev 4 veckor i måndags, och vi ska välja ut våran lillkille som ska flytta med oss hem om ca en månad:-) Namnet får nog bli Quattro..fasst han kommer nog kallas för valpen :) Åh så skoj så skoj!!!!

Inga kommentarer: