tisdag 14 april 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Emelie:

Fyra tv program jag brukar se:

* Desperate Houswives
* Greys Anatomi
* Wipout
* Christine

Fyra saker jag gjorde igår:

*Jobbade
*Spydde
*Klippte gräset
*Duschade

Fyra saker som står på min önskelista:

*Skaffa hundvalp
*Ny bil
*Att mina nära och kära är friska och krya
*Köpa hus

Fyra saker jag avskyr:

*Trasiga bilar
*Folk som låtsas vara något dom inte är
*Bensinpriser
*Äta smalmat

Fyra saker jag tycker om att göra:

*Rida
*Umgås med djuren
*Umgås med vännerna
*Pussas med Peter

Fyra saker jag åt igår:

* En hamburgare på McDonalds sen kunde jag inte
äta nåt mer för jag spydde hela dagen =)

Fyra namn jag skulle döpa mina barn till
(förutom de jag redan har):

* Mari-Lynn
*Oden
*Freija
*Igor

Fyra jobb jag skulle vilja ha:

*Polis
*AmbulansSjuksköterska
*Beridare
*Café ägare

Fyra snabbmatsställen jag gillar:

*Thai
*Pizzeria Ferrari
*Paprika
*Max

Fyra personer jag ringer eller smsar nästan varje dag:

*Emelie
*Virran
*Syster Yster
* <3 Peter <3

Fyra personer jag utmanar / skickar vidare till:

*Sissi
*Helena
*Virran
*Sib

Ni andra får gärna oxå ta er an utmaningen...Lämna gärna en kommentar i sånna fall!!

3 kommentarer:

sun moon and stars sa...

nu blir jag lite fundersam.....vadan detta spyende....magsjuk eller....

Linda! sa...

Nä BAKFULL =)

sun moon and stars sa...

åh fy bakis så man spyr...då e man bakis bakis....inte bara bakis...urk va tusen år sedan jag spydde .....av o va bakis....