torsdag 9 april 2009

IRRITERAD

Ja så var jag då och skulle hämta min telefon för andra gången efter "lagningen" nu då.
Tror ni den funka? NÄ!!
Så nu skulle dom då alltså skicka iväg den igen, då tyckte jag att nu får det fan vara bra.
Jag har inga kontakter kvar ingenting för det ligger i min "nya" trasiga telefon..suck!!
Så när jag lämnade butiken, aningen uppgiven så ringde jag TRE´s kundtjänst.
Fick prata med en väldigt gullig tjej som blev nästan lika irriterad som jag. Men vi kom överens om att om inte telefonen nu då funkar så skulle jag höra av mig igen så skulle vi lösa något bra. Och även om telefonen funkar så sa jag att jag vet inte ens om jag vill ha den längre, jag menar krångel ifrån start, not funny. Men även då kunde jag höra av mig så skulle jag få hjälp med att byta till en annan eller vad som..så det va ju gött..Men alltså jag har vart utan min "nya" telefon sen vi kom hem ifrån thailand, alltså runt 1 Mars.. Väldigt irriterande, finns ju en anledning till att jag ville skaffa mig en ny telefon lixom.!

Jaja snart dax att åka till jobbet, blir körd dit idag, lyx lyx!
Men det kan jag vara värd som måste jobba denna dag! Idag är ju annars en sån dag som man kan passa på att ÄTA, DRICKA, UMGÅS och ha allmänt trevligt, men det får jag klara mig utan helt enkelt. Fasst å andra sidan, jag kan ju alltid tvinga någon av dom boende att sitta uppe med mig...brukar funka i sisådär en kvart sen vill dom inte vara med mig mer =) Men jag e inte BITTER!! =)
Men jag har ju turen att få vara ledig resten av helgen sedan och då blir det mys istället!! Hoppas alla ni andra göttisar har det mysigt och har chansen att kanske till och med spendera delar av kvällen utomhus, det är inte fy skam det!!!
TREVLIG PÅSK ALLESAMMANS!!

Inga kommentarer: