tisdag 21 april 2009

Vuxenpoäng igen

Ibland samlar jag så mycket vuxenpoäng att jag nästan skrämmer mig själv :-)
Nu på morgonen har jag suttit och knappat in alla räkningar, fört in dom i en pärm, ring till 3 och frågat varför inte e-fakturan kommit in. Jag är lite imponerad av mig själv faktiskt. Men det är väl på tiden att man börjar organisera sig lite.
Snart så blir det en promenad till bilen så ska jag åka till Frölunda för att hämta ut min mobil för tredje gången..hmm..jag är tveksam. Hoppas dom ger mig en ny telefon nu istället för frölunda är inte riktigt mit favorit ställe om jag ska vara fullständigt ärlig.
Annars så blir det stallet idag..jag är ledig fram till på fredag vilket är skönt.

Hade lillasyster på besök här igår och hon sov över..väldigt mysigt..det va längesedan vi umgicks faktiskt. Hon kommer även att vara lillmatte åt Lexa och nykomlingen i sommar när jag och Peter jobbar samtidigt. Synd bara att hon är så allergisk, men det skiter hon i :-) Men jag lider med henne, hon är allergisk mot både hund och häst och det är just dom som hon inte kan leva utan så hon försöker ignorera allergin..vilket inte är det lättaste när hon nyser var femte sekund och det kliar och bråkar. Stackars..Men det går ju bra när hon kan vara utomhus vilket faktiskt funkar med både hästen och hundarna. Skam den som ger sig..

Inga kommentarer: