torsdag 9 april 2009

Tjejaktivitet och annat gojs

Ja, då var äntligen vår nästa tjejaktivitet fixad.
Jag var måttligt nervös över att det jag och Emelie hade funderat på inte skulle gå att genomföra då jag inte fått besked över ifall just det datumet skulle funka. Men det gjorde det så det är riktigt bra! Tyvärr kan jag ju inte skriva mer än så just nu eftersom aktiviteten är hemlig. Tihi.

Blir mycket aktivitet överhuvud taget framöver. Nu kommer påsken och då ska vi till Orust, Peters bror med familj kommer även upp ifrån Stockholm så det bli massa barn och grejer. Ska väl gå bra tänker jag...men dom är liiite smått jobbiga ibland. Jätte underbara små tjejer med alldeles för mycket energi =) På söndagen kanske Magnus, Falk och Frida komma upp på premiärgrillning, men det beror förstås på om Peters bror och co åker hem då eller stannar till måndag. Och det beror väl lite på dom med ifall VI stannar till måndag eller inte =)

Sen helgen efter det är det ju som sagt dax för tjejaktivitet.
Helgen därpå igen är det PARTYBUSSEN, så jag har tagit lördagen ledig från jobbet den helgen.
Och helgen därefter igen ska vi på inflyttningskalas hos Helena Och Daniel. Massor som ska göras, dock bara trevliga saker, men ibland är det segt att veta att man SKA göra nåt VARENDA helg.... Det är väldigt skönt att bara vara ledig emellanåt

2 kommentarer:

sun moon and stars sa...

vilka lyxproblem du ligger inne med...något kul varje helg..hehe....hoppas att allt är bra annars........vi har flyttat i helgen och bor nu vid länsmanstorget........skönt lite större och framförallt eget sovrum med dusch o wc....två toaletter är verkligen lyxigt när alla vill in på morgonen......ville bara önska dig o gubben o alla en glad påsk..kram sissi

Linda! sa...

Åh va härligt, så ni börjar komma iordning nu?
Ja jag vet jag har I-lands problem=) Men det är ibland ganska segt när det blir för mycket som GB skulle sagt=)

Hoppas du och familjen får en mysig påsk tillsammans!!