onsdag 10 juni 2009

Regnigt värre

Just nu bara älskar jag mina hundar!!
Quattro har hållt sig hela natten..och en enda liten kiss inne har det blivit idag, men det var jag som var för slö. Så den tar jag på mig. Nu ligger dom här i lugn och ro och tuggar på varsitt ben, så mysigt!! Quattro har små ryck emellanåt och försöker få med Lexa på lek, men annars är det så lugnt och skönt. Det är mysigt en sån här dag då det bara regnar.

Ikväll ska jag iväg med jobbet till Gökboet..känns ju inte jätte skoj att köra paintball i detta väder. Om det nu blir uppehåll så har det ju regnat hela dagen så det kommer vara bra sunkigt i skogen. Men skit samma jag får ha ombyte med mig helt enkelt, och ÖL!! Det kommer säkert bli hur bra som helst i alla fall..Det finns ju en och annan kollega som man gärna skjuter lite extra på, hoppas man inte hamnar i samma lag då bara :-)

Inga kommentarer: