fredag 5 juni 2009

Vilken tabbe..

Iväntan på Carro så bjöd jag på den allra fulaste av fula bilder..
Enjoy.. :-)
Bästaste Pappa... :-)

Mormor (i rullstol) Lisa, Lasse, Anna-Lisa och mamma.
Lilla mormor var så rörd hela tiden..Bästaste mormor Lyckliga studenter, Gilbert o Carro
Så nu är min stora lillasyster färdig med gymnasiet..10 mvg, 6vg och 4g tror jag slutbetyget blev och hon var bland de 50 bästa i hela skolan!!! Såååå duktig..
Hon var även nominerad till ett stipendie men det gick tyvärr till någon annan, attans..
Jag var så jäkla smart så jag hade glömt ladda kameran, skit skit skit..så det blev nästan inga kort alls:( Men jag tror mamma och Co tog ett par hundra i alla fall..
Grattis Min Underbara Syster
Älskar dig


1 kommentar:

Emelie sa...

Graaaaatttiiisss Carro! Va fin hon var!!!