fredag 3 juli 2009

En natt med ensamträning

Inatt har jag Quattro med mig på jobbet, själv för första gången.
Han har varit exemplarisk.
I och med att jag springer runt och har lite arbetsuppgifter så blir det samtidigt lite naturlig ensamträning för honom. Inte ett ljud har han sagt, jag har varit borta ett par minuter varje gång och han har snällt legat på sin plats. Han är duktig han!
Igår var Lexa med mig ensam.
Det är ganska skönt att dela på dom ibland, tror till och med det kan vara lite skönt för dom med. Då får dom fullständig uppmärksamhet men samtidigt får dom vara ifred. Dom är ju bra mycket lugnare när man har dom en..annars är det näst intill alltid full fart. Är det inte Quattro som drar igång en lekstund så gör allt Lexa det..dom är för roliga..

Har suttit och surfat en det Michael Jackson intervjuer med..Har lite svårt att fatta att han faktiskt är död?! Vet egentligen inte varför jag har reagerat så starkt på det heller??
Men oj vad ledsamt det är när man ser honom intervjuas..
Han ser så ledsen och olycklig ut..
För att inte tala om hans barndom och äckliga pappa..och hans ena syster som hänger ut honom i media..Han är nog definitivt på ett bättre ställe nu! men det är ändå sorgligt..och hans 3 barn som plötsligt blir utan sin pappa..det är så vansinnigt tragiskt..
En hel värld sörjer..det är stort..vilket intryck han har gjort och ett enormt avtryck i historieböckerna!! Jag är fylld av beundran!
Låt nu honom få vila i frid för guds skull!

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

jag håller med dig när det gäller michael jacksson..kaninte fatta att det är sant....han mådde nog inte så bra....om man ser till bilder osv.....i övrigt är det så kul och läsa om dig och hundarna...precis som två barn hehe.....precis......kram vi ses.