tisdag 7 juli 2009

Idag hyllar jag Michael Jackson


Idag hålls minnescermonin för Michael..jag sitter klistrad framför datorn och följer allt live..Det är sådant pådrag att man nästan inte kan förstå propotionerna.
Hela kvarter är avstängda..ett par hundra tusen lyckliga fans får följa honom en sista gång, och man kan nog lugnt säga att han sista framträdande idag blir klart hans största någonsin.
Jag hyllar artisten men är samtidigt ledsen för att han aldrig fick ha ett normalt liv. En trasigare själ finns nog inte.
Michael Jackson har haft inflytande på en hel värld, ändå tror jag att han nu finns på ett bättre ställe. Jag hoppas att hans död kan statuera ett exempel, det kanske inte är nån vidare bra idé att inte få låta sina barn vara barn.
Jag blir upprörd när jag ser hur utnyttjad och förföljd denna man har blivit, till och med av sin egen familj. Jag hoppas att de människorna mår riktigt dåligt idag.
Vi kommer aldrig att få uppleva en större artist och jag är glad över att jag fått uppleva fenomenet Michael Jackson!!

Vila i frid!!

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Hej jag håller verkligen med dig att större artist får man leta efter. må han få vila ifrid. Han var verkligen kanon.