tisdag 21 juli 2009

Kort arbetsvecka skööönt

Sitter på jobbet nu, jobbar idag + onsd och torsdag natt. Vilket innebär att jag är ledig hela helgen, så otroligt skönt. Oj vad man uppskattar lediga helger när man jobbar de flesta.
Jag och Peter ska hitta på något bara vi två på fredag, förhoppningsvis. Om det så "bara" blir middag på Halta Lottas så är jag nöjd, bara vi får lite egentid. Syster passar mer än gärna vovvarna.

Jag fick just pricka in ytterligare ett datum under augusti för "aktivitet".
Blir dagen innan vi tänkte gå till gökboet, så det får bli en lugn kväll..Måste hitta något rosa och något svart att ha på mig..borde inte vara nåt vidare svårt egentligen då det är mina absoluta favvofärger. Men jag har nog inget direkt i festväg i de färgerna..hittade lite snygga grejer på Nelly.com till riktigt bra priser..men jag är lite skeptiskt till att beställa kläder på nätet, blir ju så meckigt om det inte passar..så jag får se..

Nu är det riktigt spännande vad som ska hända den 8 augusti på vår nästa aktivitet..Ledtrådarna kommer smygandes varje dag..huvudet går på högvarv när en ny ledtråd dyker upp..så tror man att man kommit på vad det ev kan vara, men så är det nåt som inte riktigt stämmer så får man börja om..
sen var jag ju otroligt klantig när jag sökte ledigt..tog ledigt lördag och söndag natt men inte fredagen, vi ska lixom träffas 7.30 på lördag morgon..Men min kollega kunde som tur var ta fredagspasset för mig, så det blir ytterligare en ledig helg..wiii en fullspäckad en, men en ledig ifrån jobbet i alla fall..
Nä nu ska jag sätta mig och titta på när Quattro växer..
Over and Out

Inga kommentarer: