söndag 3 januari 2010

2010

Knepigt det kändes att skriva 2010..får tänka tjugotio i huvudet så känns det bättre :-)

Ja en kort resume av 2009..
Vad har man gjort då.. Ja det absolut bästa under året har ju helt klart varit Thailands resan och Quattro, utan tvekan.
Jag har även hunnit att umgås ganska mycket med dom som faktiskt betyder mest här i livet och det är familjen och vännerna. Tjejligan har härjat land och rike runt, det gillas. Nino och Lexa har varit friska hela året. Familjen har varit friska, förutom min älskade mormor. Det har blivit mycket orust.
Vi har flyttat till Sävedalen, underbart!!

Det tråkigaste under året har varit mormors sjukdom och Quattros förbannade ben.
Det har varit en gigantisk omställning att inte ha mormor här fast än hon är här.

Många stora stjärnor har gått bort under året, för mig är det Michael Jacksons bortgång som påverkat mig mest. Sen var det ju Patrik Swayze och nu senast Brittany Murphy. Det var förstås några fler men inga som jag direkt har blivit berörd av.

Jag tänkte göra en lite roligare resume i bilder eller ev en film när jag får tid. Men nu har jag varken tid eller ork.
Jobbat hela helgen..längtar tills denna natten är slut!
Har dragit på mig en jobbig förkylning med en hosta som inte låter mig sova ordentligt. Och Peter har vart helt underbar..idag har han tagit hand om både hundar och tvätt och disk..varit och handlat och lagat middag..
Jag har bara legat som en dö sill på soffan. Han är bäst min Peter!!
Nä nu ska jag ta tag i mitt arbete och få gjort undan lite så jag kan slappa lite sen.

Over and Out

Inga kommentarer: