torsdag 7 januari 2010

imorgon ska det ske

då ryker håret. Blir nog nån form av pagefriyr! Ska be om att få kika på lite bilder hos frissan. Ska ju lixom passa fejset med..ja dom e ju proffsen så dom borde veta vad som kan se bra ut osv. Jag är lite nervös, men det ska bli skoj med något annat.

För övrigt idag med kosten..jag sov till halv fyra och då hade min älskade sambo fixat middag. Så det blev tyvärr ingen frukost utan direkt på middagen. Kanske inte så bra, men vad skulle jag göra lixom.

Så det har i alla fall blivit hittills..

Middag: Pepparstek med rotfrukter och chiligrejsås. Åt dock ganska lite med tanke på att det är lite mycket att trycka i sig då man just vaknat.

Mellanmål: En kanelbulle (möte på jobbet)

Nattmellanmål: har jag inte ätit än men det kommer bli samma som igår. Dvs en skivad banan med lite yoggi att dippa i, lite krossade linfrön samt några russin.

Det ser ju ut som väldigt lite mat såhär, men jag har å andra sidan inte varit vaken så jätte länge heller. Drygt 6 timmar, så jag tror ändå att det är ganska lagom.
Motionen blev det inte mkt med idag. Jag började jobba 2 timmar tidigare än vanligt så jag har inte hunnit mer än att äta middag och göra mig iordning för jobbet i princip.
Men 25 minuters promenad med Lexa klämde jag in.
Peter har haft hundarna hela dagen idag eftersom han har haft lyxen att vara ledig hela veckan. men det är han allt värd! Nä plikten kallar..

Over and out

Inga kommentarer: