måndag 18 januari 2010

Firad i dagarna 2


Ja då vart man ett år äldre..hela 28 bast..hua
Jag har i alla fall haft en väldigt bra helg och blivit massor med uppvaktad.
Jag har fått massor med fina presenter, bla Per Morbergs kokbok, rosa tärningar, pengar, overall, vin, frukt, choklad..ja listan kan göras längre. Bortskämd är vad man är :-) Men vad gör det när man är gammal och knagglig ..
Blev firad både hemma och på krogen.mycket trevligt!

Ja idag har jag varit i stallet..ridit i 1,5 timma, både inomhus och ute.
Långpromenad med hundarna och nu är det snart dax för lite spagge med k-sås till middag för att sedan dra iväg och träna lite hund med Virran och Elle.
Inte långt kvar tills jag och Quattro ska göra lydnadsprovet så nu måste vi ligga i som bara den och träna.
Nä nu får jag skynda mig..skriver mer iväll eller imorgon..

Over and Out

Inga kommentarer: