torsdag 14 januari 2010

Oj oj vilken dag

Vilken dag det har varit idag alltså..oj!
Startade redan klockan sju i morse och det var inte alls kul med tanke på att jag somnade någon gång runt tre på morgonen. Gick bara inte att somna!
Men jag pallrade mig upp i alla fall, gjorde mig iordning och plockade in mig själv samt hundar i bilen. Lämnade Lexa hos Carro i stallet och styrde sedan vidare mot Slöinge.
Jag kom dit nästan en timma för tidigt, vet inte riktigt hur jag tänkte med tisdplanen, men men.
Ja väl hos vet så drogades lilleman ner och vi tog nya röntgenbilder. ALLT SÅG BRA UT!!
Jag höll nästan på att börja lipa för det kändes så skönt!
Han har ju fortfarande en rubbning i tillväxten, men han kan leva ett normalt liv. Vissa restriktioner dock, inte massa stoj med andra hundar och inte jaga bollar och pinnar o sånt. Lite glucosamine ska förhoppningsvis hjälpa han mot stelheten. Men i övrigt så finns det inget vi inte kan göra. Så nu kan vi börja träna igen på riktigt!!
Så otroligt skönt!! HAPPY DAY


Inga kommentarer: