torsdag 24 februari 2011

Busy busy!!

Har en hektisk dag framför mig!
Jobbar i en timma till, sedan ska jag åka och lämna bilen på service i Sisjön, tjoff där ryker 3500 spänn..blää. Sen ska jag ta lånebilen hem, rasta hundarna, sova lite, promenera en sväng med hundarna, hämta min bil och möta upp syster i stan och titta på fina hästar hela kvällen.
Blir mysigt ikväll, lite kvalitetstid med syrran, det har jag längtat efter.

Något annat jag längtar efter är våren, men den lär dröja ytterligare lite till. Prognosen säger snö i helgen, jag säger bort med möglet!
Så trött på att frysa och halka omkring.
Vill kunna ha på mig tjocktröja ute, inte 2 tröjor och en fet jacka på det. Är trött på att känna mig som en michelingubbe hela tiden..Usch vad jag gnäller! :)

Hade trots gnället en härlig vinterdag igår med hundarna. Vi utforskade våra hoods och hittade en fin slinga mitt i skogen, solen lös i ansiktet och det var riktigt härligt, Sådana dagar gör att jag står ut med kylan...
Nä sista rycket på jobbet nurå!

2 veckor sedan idag älskade mormor
Du fattas mig och jag tänker på dig varje dag
Jag hoppas du har det bra vart du än är och att vi ses igen en dag
Älskar dig!

Inga kommentarer: