måndag 14 februari 2011

Trött man blir

Är på jobbet..skulle lägga in min frånvaro från i torsdags men vad ser jag, jo den är redan inlagd, som sjukfrånvaro i 2 dagar? Hallå eller? Jag var borta EN natt, och jag var definitivt inte sjuk. Vi har någon som kallas frånvaro/enskild angelägenhet, borde väl eventuellt stämma in bättre?
Alltså, min chef, är inte så bright.
Så jag fick skrivit ett långt mejl till vederbörande där han förhoppningsvis även kommer känna sig lite dum!

Begravningsdatum är den 8 Mars, kommer bli väldigt tungt, samtidigt så måste det klaras av innan ens tanken finns på att gå vidare.
Det känns fortfarande väldigt surrealistiskt, nästan så man inte riktigt fattar.
Jag kan ändå känna lite glädje i att det kommer finnas en plats där jag kan besöka mormor när helst jag vill, även om hon inte fysiskt är här så finns hon ändå här, hela tiden. Jag känner det.

Jag ser fram emot fredagen som ska spenderas med goda vänner! Oj vad jag behöver det just nu, få skratta, tänka på annat ett par timmar.
Först fick jag dåligt samvete av att jag faktiskt fortfarande tänker gå ut trots det som hänt, som om jag sviker, men det känns inte okej att sitta hemma och grubbla timme ut och timme in heller?

Inga kommentarer: