torsdag 3 februari 2011

Min favoritplats

Om jag bara får säga ett ställe så får det bli Kungsviken!
Där kan jag släppa allt och bara vara.
Hundarna får härja fritt och bada och busa, Peter går runt och grejar och donar och man äter goda grillmiddagar på kvällarna.
Det bästa är att vi har plats för besökare och det är aldrig så mysigt som när vännerna kommer och vi kan umgås allihopa utan några som helst krav på att göra något.
Bara umgås, prata, äta gott, dricka gott, alla djur kan vara med, då njuter jag av livet.
Kungsviken är helt klart nummer ett.

Sen har jag andra favoritplatser som väger nästan lika högt..
Thailand såklart :)
Stallet
Hemma

Ja det finns många ställen som jag trivs på..

Dagen idag då..
Jag har spenderat ett par timmar med mamma, härligt med kvalitetstid, det händer väldigt sällan. Vi var på Ikea, Kappahl, Lindex, Gallerix, Chili och ArkenZoo..Shopping big time!
Jag handlade grejer till hemmet och hundarna och mamma shoppade kläder :)
Riktigt mysigt!!
Idag ska vi ha lite "fredagsmys" hemma. Jag jobbar hela helgen så vi har lite fredag idag istället, så det bli Pizza och film förmodar jag :)
Minns inte när vi köpte hämtmat sist så idag är vi värda det tycker jag..Kan bli spännande att se vad den lokala pizzerian har att erbjuda :)

Det är lite smått vårkänsla idag, 5 plusgrader och lite sol som kikar fram då och då.
Underbart!! Hoppas det fortsätter såhär nu..

Inga kommentarer: