tisdag 1 februari 2011

Det här är jag bra på

Hopp, då ska man plocka fram bra grejer nudå..

Jag är bra på att rida (häst), definitivt inget proffs, men bra lixom.

Jag är bra på att prata i telefon :)

Jag är bra på att sjunga, men för osäker för att göra det ordentligt inför folk.

Jag är bra på att laga mat, i alla fall om jag ska tro dom som äter den, jag tycker såklart det är gott

Jag är bra på betapet

Ja det är väl detta jag är bra på, resten är jag antingen expert eller urdålig på, haha!
Det är svårt att skriva bra saker om sig själv utan att det ska låta pretto, det är nästan bättre om någon annan säger vad dom tycker man kan vara bra på istället för att göra det själv, likväl som ens dåliga sidor, hälften kanske man inte ens vet om?

Idag är det en riktigt tråkig gråmulen dag ute, med regn. Det är visserligen bra för då kanske snön kan tänkas försvinna. Men det blir ju så jäkla halt. Efter gårdagens strapatser med Nino så hoppas jag innerligt att det inte är värre idag, för vi höll på att volta igår.
När 500kg på 4 ben börjar vobbla iväg så känner man sig ganska liten.
Det är ju inte direkt så jag kan fånga honom om han faller lixom..
Usch, nä vinter försvinn, vår är välkommen!!

Inga kommentarer: