söndag 6 juni 2010

Bara för att jag är bäst :-)

Igår var det avslutning av Weight Loss Challengen..hade gått ner 0,5 denna veckan vilket jag var halvnöjd med, eller nä, jag var nog helnöjd faktiskt. Totalt har jag gått ner 11,1kg på 11 veckor. Kunde faktiskt inte vara mer nöjd än så och det kunde nog inte gått bättre än så heller.
Jag hade tydligen tappat 27 cm i midjan?? Shit pommes det är fasemej jävligt bra om jag får säga det själv. Gruppen tillsammans hade gått ner över 50 kg räknat på 9 personer eftersom det droppat av folk under tiden. ..så grymt gjort av alla som varit med!!!

Och vem vann då??? Jo det gjorde jaaaag :-) Väldigt trevligt..1300 spänn fick jag som pris, en hel del av den summan rök visserligen på krogen igår, men vad gör det...det var det värt!

Vi hade e det stora hela en enormt trevlig avslutning, vi skulle paddlat kanot men vi hade det så trevligt på bryggan i solen så vi höll oss där istället. Vi drack vin och bärs och käkade lite och göttade oss..Efter ett par timmar så rullade vi ner till halta lottas för middag och samkväm. Vi blev i alla fall 5 personer av gänget som firade vidare. 2 var tyvärr tvugna att åka hem tidigt, vilket var jätte tråkigt, men jag Elle och N blev kvar. N fick dock med lämna oss tidigt men av helt andra skäl om man säger så.. Men jag och Elle hade en kanonkväll. Elles syster Maria joinade oss senare och det var med väldigt trevligt. Allt va så jäkla trevligt helt enkelt :-)

Idag mår jag som jag förtjänar men oj vad det var värt det! Peter ska köra mig till stallet om en liten stund...jag sätter mig inte bakom ratten idag :-)

Inga kommentarer: