söndag 27 juni 2010

Helgen

Nu är midsommar över för i år, och som sig bör så har det varit väldigt trevligt.
Orkar inte skriva så möe nu utan det får bli en kort uppdatering så skriver jag mer imorgon. Vi har haft det allmänt trevligt och mysigt. God mat och dryck. Härlig skogspomenad, kubbspelande, beach-volley boll spelande och strutfotboll. Den sista "grenen" var helt klart lustigast, att titta på, den var jäkligt svår att utföra. Men det kan hända att det kommer upp videobevis på eländet på någon annnas blogg.

Elle och Micke förlovade sig!! Åxå en höjdpunkt som jag dessvärre inte fick vara med på :-) Men all kärlek till er <3 ni är nog stöpta i samma form och jag tror att ni kommer hålla ihop, alltid!

Stansan och Johanna "firade" 13 år tillsammans..
Och jag och Peter 3 år..
Vi konstaterade även att Virran och John har hängt ihop i hela 9 år..(tror jag)

Så vi har haft all aledning att FIRA med stort F, men jag och flera med mig har varit väldigt trötta och allmänt sega så firandet stod endast ett fåtal personer för, men det gjorde dom för oss allihop så det var ju bra :-)
Blev även ganska nöjd över att jag inte gått upp 140 kg under helgen :-) Utan faktiskt stått still..det är skönt att veta att man kan fläska till det någon enstaka helg utan att det ska gå åt skogen med den biten..
Nu är det bara att skärpa till sig riktigt ordentligt kommande vecka så ska man nog ha skalat av sig ett par hg till snart, Johanna ska ha födelsedagskalas på lördag så det kanske slinker ner något götterajraj då :-)

Sov gott allihop..
Det SKA i alla fall jag göra :-)

Inga kommentarer: