söndag 20 juni 2010

Snart Måndag, wihooo

Sitter på jobbet och längtar tills imorgon bitti då denna jobbhelgen är slut.
Det har hittills varit en lugn helg men det är sååå trist att jobba helg.
Men det är väl bara att gilla läget tills man vet vad man vill göra när man blir stor..

Hur som helst..
Vaknade tidigt idag igen, men var ganska pigg konstigt nog.

Har varit spårhelg med GMBK men eftersom det startade igång så tidigt i morse så kunde jag dessvärre inte följa med, men jag och Peter tog med oss vovvarna och åkte till Eskilsby för att spåra själva. La 2 kortare spår varav ett med vinkel och jag tyckte Quattro löste det bra. Nästa steg blir att lägga riktiga spårapporter i spåret, hittills har vi haft en kampleksak i slutet.
Gjorde även 2 lättare uppletanden..han är duktig men har inte någon vidare fart, men han jobbar bra, dock inte särskilt systematiskt, men det kommer kanske sen..
Lexa fick 2 uppletanden hon med, och hon är bra i gasen när det gäller det. Hon tycker verkligen att det är kalaskul, så det ska bli mera sånt även för henne framöver. Tyvärr har hon inget vidare föremålsintresse så när hon hittar grejerna så fortsätter hon gärna att leta istället för att plocka med sig dom :-) Sötfisen!

Ja imorgon blir det full fart igen...blir långpromenad imorgon när jag vaknar och sen ska jag och Peter iväg och handla. Vi ska ordna med lite inköp inför midsommar osv..skönt att få det gjort tidigt på veckan plus att vi får umgås lite, har knappt sett honom denna helgen. Är även kvällsträning på klubben, men tror jag får svårt att hinna med det, men det återstår att se.

Längtar verkligen till kommande helg..Orust, vänner, mat, dryck och förhoppningsvis lite gott väder. Vädret har jag däremot inga större förhoppningar om :-) Men skit samma om det är 15 grader och regn..ledighet och goa människor förgyller det mesta i alla fall. Får se till att ha lite sällskapspel och annat i beredskap, till Peters stora förtet :-)

Inga kommentarer: