fredag 25 juni 2010

MIDSOMMARAFTON

Ja det är precis vad det är idag...
Klockan är 0400, slutar jobba om 3 timmar, då blir det att åka hem och ta en snabb dusch, sätta Virran i bilen och åka till orust och kalasa, men först lite sömn hoppas jag.
Peter, John, Stansan, Johanna, Micke och Elle är redan på plats. Känns lite knäppt att gå och lägga sig och lämna över middagsförberedelserna till dom, men tyvärr har jag inget val just idag. Fick bara sovit i 4 timmar igår med så får jag 5 timmar idag ska jag nog orka!
Peter och jag "firar" 3 år idag med :-) Och därför har vi införskaffat oss lite rosa bubbel, blir en bra frukostdrink :-) Kanske kan blanda i lite proteinpulver så är man riktigt igång sedan.
Hoppas att dansen runt midsommarstången är klockan 16 idag...tidigare än så pallar jag inte. Är sketatrött...jäkla tur att Virran åker med i bilen upp så man kan hålla sig vaken. Det sägs ju att köra bil jätte trött är detsamma som att köra rattfull, jag lär vara en grym rattfyllerist i sånna fall :-) Skulle dock ALDRIG falla mig in att sätta mig bakom ratten om jag druckit...

Jo -13 kilo nudå..still going strong.
Har beställt mer pulver med, även Peter hänger på..grymt!! Beach Augusti 2010 kanske :-)

Ska försöka komma ihåg att filma lite under dagen/eftermiddagen och lägga upp..alltid kul att se efteråt!!

GLAD MIDSOMMAR!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YkbWPwmEudQ

Inga kommentarer: