måndag 14 juni 2010

Tävlat idag

och det gick inte speciellt bra alls :-) vi kom sist av alla..
Dock hade jag absolut inga förväntningar eftersom vi inte tränat. Det trista var bara att de momenten jag var säker på totalfloppade vi på..
Tex inkallningen..Quattro lunkar fram och när han nästan är framme så lägger han sig ner och börjar rulla sig :-) Klassens Clown helt klart.
Bättre gick det dock för Elle och Tubbe som kammade hem tredje platsen, var väl 0,15 poäng ifrån andra platsen. Skitduktiga.
Det som vi måste jobba på nu är att jag måste bli tuffare och säga åt Quattro, jag vet att jag är skitmesig med honom men jag får helt enkelt försöka skärpa till mig, annars kommer det aldrig att gå bra.

Annars så har jag en helt fullsmockad vecka trots att jag är ledig fram till fredag, blir nya grejer hela tiden på agendan..men vad gör det, det är kul att man är sysselsatt:-)
Vi börjar morgondagen med ett veterinärbesök, Lexa ska vaccineras..sen vidare till stallet så blir det hem en sväng och sedan är det möte på jobbet fram till klockan 21.. segt med nattmöte, men jag tror vi får våra nya löner imorgon och det kan ju bli intressant..
nä..bedtime stories för mig nu..
Natti natti

Inga kommentarer: