onsdag 2 juni 2010

The bloodrace

Ja jag vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägget efter att ha läst mina vänners bloggar, men det passar väl sig att säga att jag ÄLSKAR er, jag hade inte varit en piss i missisippi utan er :-)
Och livet hade inte varit hälften så bra..så det så!

Men nu till något annat..idag ska det springas blodomlopp..japp det stämmer, JAG ska springa ett lopp..eller ja, springa och springa, några steg joggandes kan jag väl ta och resten går jag :-)
Men det är för den goda saken skulle, blodomloppet.....

vill öka uppmärksamheten kring blodgivningen och få fler att ge blod.

Man kan ju givetvis vara med utan att ge blod, jag är inte blodgivare, men funderar på att eventuellt bli, om dom nu vill ha mitt blod vill säga :-)
Men i det stora hela så är det en kul grej, vi har dessutom bildat ett litet lag som ska springa och då får man en liten piknick korg efteråt så man kan sitta och fika tillsammans. Och idag är det ju en kanondag så det kan ju inte bli annat än trevligt eller? Från början var det tjockisklubben som skulle göra detta tillsammans, men eftersom hälften är ett gäng gnällhögar så blev det ett lag utan dom..dvs vänner istället, faktiskt mycket trevligare.

Annars idag så har jag ridit, var så jävla varmt..fick bada Nino efteråt, sen har jag promenerat med hundarna så nu är vi alla tre helt slut.
Så jag ska bränna igång lite musik här nu och tagga till ikväll...

smell u later


Inga kommentarer: