onsdag 23 juni 2010

Onsdag

Känner att mina rubriker blir bättre för var dag :-)

Igår kväll gick vi och la oss redan kvart i tio, har nog inte hänt sen jesus gick i kortbyxor, men jag var så löjligt trött och det var väääldigt skönt att somna tidigt.
Nackdelen är ju dock att idag vaknade jag halv åtta :-) Hade ju vart skönt om det inte vore för att jag ska jobba i natt och behöver sova lite längre på dagen för att orka hela natten. Men men, det ska väl gå det med. Jag tog mig i alla fall i kragen direkt i morse så vid halv nio tiden stod jag och hundarna på härlanda tjärns parkering. Avverkade nästan en mil på knappt 2 timmar, det var väldans härligt. När vi kom hem gick jag och la mig och vilade i en timma..skönt. Så nu är man pigg som en lärka... Ska nog ta tag i hemmet en stund för imorgon finns ingen tid för städning, då ska det sista inför midsommar inhandlas samt att jag ska jobba även imorgon natt. Ska köra till Orust direkt när jag går av på fredag morgon, läskigt att köra när man är så trött men det ska nog gå bra. Kall luft och hög musik på brukar funka för att man ska kvickna till. Ska dessutom köra Peters nya bil så då blir det till att vara skärpt :-)

Inga kommentarer: