måndag 31 januari 2011

Det här får mig att gråta

Ja det hade förmodligen varit enklare att skriva vad som inte får mig att gråta eftersom jag gråter väldigt lätt och för alla möjliga saker.
Jag kan börja gråta för att jag är glad och ledsen såklart.
Sorgliga filmer..då lipar jag med ljud :)
För någon annans lycka eller sorg, då lipar jag.
Jag har grinat lite när jag och Quattro vann en tävling.
Är jag riktigt trött så gråter jag för minsta lilla.
Jag är en blödig människa helt enkelt :)
Och så är det med det.

Helgen som varit har varit rätt lugn och behaglig får jag säga.
I lördags var jag i stallet halva dagen, sen var jag hemma och pysslade och donade.
I går var jag en kort sväng på klubben med hundarna. Blev inte direkt någon träning, men det var skönt att komma dit och träffa lite folk.
Sen hade jag syster och Gibbe på besök. Vi lagade middag och hade allmänt trevligt.
Idag blir det stallet, ska dit om en liten stund.
Promenad med hundarna ska jag klämma in när jag ändå är där, sen ska jag fixa min walk in closet :) Det är ett litet projekt, för det är ingen stor garderob, men visst kan man gå in i den :)

Önskar er en underbar dag!

Inga kommentarer: