lördag 10 oktober 2009

1 natt avklarad 2 kvar

Nu är jag strax på väg till mitt arbete igen.
Blir en lång skön promenad dit i sällskap av båda hundarna.
Peter ska ev på lite galej ikväll så det är gott att ha båda hundarna med sig så behöver inte han tänka på att stressa hem eller så.
Natten som varit var väldigt lång och tröttsam. Jag var så trött i morse att jag knappt minns att jag körde hem. Jag somnade stenhårt och sov helt plakat i 5 timmar, sen väckte lilla Quattro mig :-) Trots att Peter rastat dom tidigare, men då var han hungrig minsann. Hade svårt att somna om och tänkte det är lika bra att kliva upp. Käkade lite "frukost" sen kröp jag ner i sängen igen vid fyra tiden. Däckade av som en sten igen..vaknade strax innan sex. Underbart skönt! Nu kommer denna natten bli aningens lättare med tröttheten osv.
Brukar avverka ett par minuter i telefon med Virran
när natten blir som trögast, det underlättar massvis. Det finns sällan något vettigt att prata om efter 4 på morran :-) men de sista timmarna avverkas lite lättare som sagt.
Nä dax att göra sig redo för en långpromenad.

Over and Out

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

varför skall du skämmas när någon annan gör bort sig? varför får du sång ångest då? överföringsmekanism.......rädd för o göra bort dig själv???......
hon är bra och jag hoppas hon kommer långt............pinsam eller inte............;-)