onsdag 7 oktober 2009

Tänt var det här!!

Ikväll har jag varit på ljusparty, o inte bara jag, utan hela tjejligan samt Virrans och Elles mamma.
Jag fick köpt 12 vlöblehala ljus :-) (kommer fan inte på vad dom hette nu ju) 12 teljus och 2 jättefina ljuslyktor som man kan dekorera(med tex en kotte :-) och ha ljus uppe på. Får lägga upp en bild vad det lider. Det har varit en mycket mysig kväll med lite tjöt, fika och en massa doftljus, hövvet var helt simmigt efter ett tag.

I övrigt idag så tog jag och vovvarna apostlahästarna till stallet. Mötte upp lilla syster yster på vägen så vi fick sällskap. Väl upp i stallet red jag och syster ut. Det var massor med mysigt och hästarna skötte sig kalasfint trots näst intill storm ute.

Nu går ögonen i kors och jag ska borsta gadden och krypa ner bredvid gubben som redan sover.

Over and out

2 kommentarer: