torsdag 15 oktober 2009

En glad skit

Ja det är jag idag..

Imorse när jag slutade arbetet så gick vi i vanlig ordning den låååånga vägen hem, det tar ca en timma. Men det är så skönt..hundarna är så nöjda när vi kommer hem och då sover vi alla tre så gött. Fick sova i hela 6 timmar och 15 minuter idag innan Quattro tyckte det var dax att vi skulle kliva upp. Helt okej för mig.
Det var ju helt underbart väder idag på dagen så vi var ute och promenixa en stund till. När Peter kom hem körde vi igång med tvätten, dödens tråkigt men ett nödvändigt ont. Vi tog en såndär städ och tvättdag, vilket var väl behövligt. Eftersom vi snart flyttar så känns det inte som om städningen kommer i första hand direkt. Visserligen har vi det inte speciellt stökigt men med 2 vovvar som drar in både ett och annat så behövdes det grejas idag.
Sen lagade jag kycklingfajitas till middag. Egenhändigt recept faktiskt..var jäkligt gott. Men herrejisses vad min mage körde igång: -) inte så najs men det var det värt.

I övrigt har det blivit lite trixande med lördagens tjejaktivitet :-) Lite smådetaljer som har planerats färdigt osv..
Kan ju tyvärr inte skriva mer än så då aktiviteten i vanlig ordning är hemlig.
Ska bli mysigt att träffa tösera igen..visserligen var det inte så längesen men man saknar fort..Jag känner på mig att lördagen kommer bli toppen!!!

Over and Out for now

Inga kommentarer: