fredag 23 oktober 2009

Lägenhetsbytet GODKÄNT

Vaknade av ett samtal av min hyresvärd..nu är det alltså klart. Nästa vecka skriver vi kontrakt och jag säger upp min lägenhet. UNDERBART!! Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att tex ha tvättstuga hemma och en trädgård..så underbart! Och det är bara en endaste lite ynka vecka kvar..
Vi var i nya lägenheten igår och körde ett gäng lådor, så hade hon som bor där nu två skitsnygga lampor..så frågade jag vart man köper dom. Då sålde hon båda 2 till mig för tvåhundra spänn :-)
Väldigt najsigt tycker jag.. Den svarta här är den ena utav dom..
Så är det en med typ svarta rektanglar som hänger..svårt att förklara men skitsnygg i alla fall.
Så det var lite kul.
Nu ska jag ägna mig åt adressändring innan det är dax för mig och hundarna att ta en långpromenad till stallet.

Over And Out

2 kommentarer:

Emelie sa...

Åh jag är så glad för e skull!! ska bli kul och sitter i eran trädgård och grilla.. =)

Linda! sa...

Sitter du redan i trägår´n o grillar :-)