torsdag 15 april 2010

Då var det dax igen..

Ja ikväll är det alltså vägning igen..tror inte jag har gått ner så mycket som dom andra veckorna. Trots att jag rört på mig ännu mer, men vi får se.
Man brukar ju hamna på en platå efter några veckor och det känns som om det skulle kunna vara nu. Men så länge det inte är uppåt så är jag superglad!

Igår hade jag en riktig mysdag i stallet.
Var ute och red länge och stod och borstade och myste hur länge som helst.
Eftersom jag hade tänkt att ha "vilodag" för hundarnas skull så kunde jag ägna en timma extra åt Nino. Supermysigt.
Men sen när kvällen kom så kunde jag bara inte sitta hemma och glo, så jag lurade med mig Peter och hundarna såklart och var ute och promenerade i 1,5 timma :-)
Det gjorde oss alla gott.
Idag blir det bara en sväng runt Härlanda Tjärn lite senare.
Hundarna ska vara ensamma ett par timmar ikväll så då måste vi ut och härja lite i alla fall.

Nä om jag ska ta tag i städningen här hemma.
Inte direkt så jag har någon som helst lust med det när det är så fint väder, men tyvärr så måste det ju gäras någon gång..

Ha en bra dag allihop
Over and Out

Inga kommentarer: