fredag 16 april 2010

Gårdagen!!!

Ja som ni såg i föregående inlägg så kunde jag inte hålla mig ifrån att gå ut en runda.
Vi gick runt Delsjön och lullade, tog lite skogsstigar och så, det blev 2 timmar totalt :-)
Men idag SKA det vara vila ifrån långpromenad!
Hundarna är jätteförkylda eller har noskvlaster så dom behöver vila. Inte för att dom är hängiga eller dåliga så, men samvetet ni vet.

Ja sen var det då invägning igen..
0,7 blev det minus denna gången. Hade självklart hoppats på mer, men jag är jättenöjd!
Först blir man lite typ förvånad nästan, när man har snittat på nästan 1,5 varje vecka.
Men sedan inser man att det är ju inte hållbart i längden. Så självklart är jag nöjd.
4,8 kg minus nu då, wihoo! Jag "leder" totalt sett bland oss som är med och väger oss varje vecka. Vilket gör mig ännu mera taggad, vill ju inte tappa en topp-placering lixom ;-)
Nu är det 7 veckor kvar och full speed som gäller...SKA ha gått ner 12kg när jag är klar. Så är det bara!!

Igår kväll när jag kom hem så hade jag bestämt mig för att tokdricka bärs och hetsäta chips :-) Har inte gottat till det ordentligt på flera veckor.
Och vad händer, 2 öl och ett par nävar chips så var jag helt proppmätt :-)
Något har ju hänt med kroppen helt klart i alla fall..

Idag ska jag rida, så lite motion blir det allt i alla fall.
Sedan är det jobbhelg för min del, skittråkigt, men nödvändigt som vanligt.

Önskar er en underbar dag!

Over and..................out

Inga kommentarer: