torsdag 1 april 2010

Fy fasen va vi är Bra!!!!

Ja, jag och Elle alltså.
Jag hade gått ner hela 1,6kg medans Elle toppade med 2,2 (eller 2,1? sak samma, mycket bra gjort i alla fall. Definitivt med tanke på att hon legat sjuk hemma och käkat choklad hela dagarna ;-)
Chokladdiet kanske vore något?

Det var i alla fall otroligt skönt att återigen se resultat av ansträngningarna. Det är helt jäkla underbart rent ut sagt. Jag blir bara mer och mer peppad för varje vecka.
Även om man inte kan tro det just nu så närmar sig faktiskt sommaren med stormsteg, och det hade varit så skönt att en enda sommar kunna gå i vilka kläder jag vill och känna mig bekväm och fin i det. Och inte dra sig för att slänga på sig en bikini eller liknande.
Jag strävar absolut inte efter någon pinnsmal siluett, men jag vill vara bekväm. Sen lite kärlekshandtag och lite former tycker jag bara är fint.

Summa summarum såhär långt är så alltså -2.9 kg på 2 veckor.
10 veckor kvar och fortsätter det såhär bra så kommer jag definitivt nå mitt delmål på -12kg på 12 veckor..LOVELY!!!

Puss och kram allihopa!!
Over and out

2 kommentarer:

emelie sa...

Du e grym =)

Linda! sa...

Tack :-)
Känner mig ganska grym för tillfället!!! Kram