onsdag 14 april 2010

Härliga sol

Nu är vi riktigt bortskämda med fint väder, och jag älskar det. Dock blir jag nog så illa tvungen att låta bli en långpromenad med hundarna idag för dom båda behöver nog en dags vila.
Ska nog dock gå utan hundar senare ikväll, imorgon är det ju vägning igen så det är bäst att hålla igång. Målet är att ha tappat i alla fall 0,9 för då är det precis 5 kg totalt på 4 veckor.

I går var det åttan vi gick igen, det var helt ljuvligt. Skulle kunnat gå hur länge som helst kändes det som och vi pinnade på ganska bra. Det känns i benen idag, och jag får i princip aldrig träninsvärk i benen, men nu så :-)
På eftermiddagskvisten fick jag besök av Frida.
Satt och tjötade lite skit och delade en pava rödtjut..det var gott :-)
Jag jobbar hela helgen så jag var allt värd ett tisdagsglas.
Skulle dock egentligen tagit ledigt på fredag så jag kunde gått med flickorna på galej. Men jag bestämde mig för att spara den semesterdagen. Snart är ju sommaren här och då är det gott att ha semester att ta av. Får tyvärr inte ledigt dom veckorna jag ville, men lite strödagar då och då så blir det bra i alla fall.

Idag är det stalldags igen..åker en aning senare än vanligt idag dock för Nino blir så varm när man rider mitt på dagen nu. Lite svalare för honom framåt eftermiddagen.
Nä nu ska jag ut i trädgården och njuta en stund i solen.

Hej hopp
Over and Out

Inga kommentarer: