söndag 18 april 2010

Jävla skithelg jobbmässigt

Ja vad säger man...När kollegan på söndagsmorgon ringer och är (berusad) "sjuk" och har dessutom lovat den andra personen som ska komma att denne kan få komma senare så blir man ganska jävla asförbannad!!! Det innebär att jag inte kan gå hem när jag slutat! Och ni som jobbar natt vet hur jävla pom pom i huvudet man är efter natten. Jag blir så jävla arg!! Så nu har min chef fått 2 rätt långa mejl utav mig, nu får det fan vara bra med lekstuga på denna arbetsplatsen! Fy fan för taskig arbetsmoral!!! Gaaaaaaaaaah!!! Så färdigförbannad!!

Förutom att det jobbmässigt varit helt åt helvete så har det varit okej på dagarna dom vakna timmarna... I lördags hade jag Nino men eftersom det blåste storm ute så blev det ingen ridning, men desto mer pyssel och mys istallet.
Idag när jag äntligen hade fått kommit hem och sovit så var vi hos mamma och pappa och käkade middag, riktigt mysigt!

Hundarna har haft en vilohelg..dom är tokigt snoriga och fnyser och nyser mest hela tiden, så imorgon blir det en runda till vetten. Så jäkla tröttsamt!! Är så trött på att springa till veterinären jämt och ständigt, KAN MIN HUNDAR FÅ VARA FRISKA NU TACK!!!
Kommer troligtvis inte kunna ha Quattro med mig på kursen imorgon, skit!! Imorgon är det apportering och hopp över hinder, något som vi måste bli mycket bättre på, så det suger svettig babianpung att missa det!! FAN FAN!!!!!

Får väl slänga in något lite positivt i alla fall..
Jag har sjukt mycket kläder! Kläder som inte riktigt suttit bra och varit för trånga är plötsligt kanon eller till och med aningen stora! Me like!!

Nä, nu hoppas jag på att imorgon blir en bättre dag!
Over and out

Inga kommentarer: