torsdag 22 april 2010

Tadaaaa

-1,4kg denna veckan, JIPPIE!!!
Nu är det alltså totalt 6,2kg ner..Jag är enormt stolt över mig själv, faktiskt!
Framförallt över det faktum att jag gått ner på "rätt" sätt.
Mat, motion, regelbundenhet och sömn. Så har jag skippat all skräpmat, dricka, och minskat på kolhydraterna men i stället lagt på protein. Och UNNAT mig något gottigt en gång i veckan. Inte för att jag äter äcklig mat i vanliga fall, men vill jag ha en pizza eller vad det nu må vara så är det okej EN gång i veckan. Och det bästa är att det funkar att leva såhär, det är inte jobbigt för fem öre. Det är ju för bövelen så det ska vara..inga genvägar.
I feel good, nanananan!!

O annars då, jo inatt gör jag sista natten innan helgen. Dessutom har jag tagit en semesterdag på måndag så nästa vecka jobbar jag bara tisdag natt på HELA veckan, inte så att jag lider precis :-)
Men det är behövligt eftersom jag gått in lite extra på jobbet. Då blir man allt lite trötter i ögat.

Imorgon hoppas jag att få med mig Maya på en after Work. Har inte träffat henne på evigheter så det hade varit mysigt. Och då får det bli min gottisdag..lite vin och mat..mmmm, det e grejer det. Någon annan som vill hänga på? Bara att komma!! :-)

over and.....................hejdå

2 kommentarer:

sun moon and stars sa...

skitbra jobbat.........o det bästa är om man hittar en livsstil som håller vilket du verkar göra........kanon..grattis verkligen........jag har börjat på vv igen och om man då gör det till en livsstil så funkar det oxå.......kram

Linda! sa...

Tack Sissan!! :-)
Jag tror att du kommer fixa detta galant!!