torsdag 20 maj 2010

-9,6 dårå

Jopp blev en rätt hyffsad nedgång på 1,4 kilo denna gången med.
Hade ju visserligen önskat att det var ytterligare 4 hg men jag e fan rätt nöjd..
Rom byggdes ju inte på en dag, likaså byggde jag inte på mina underbara extrakilon på en dag heller. Nu är det bara 2 veckor kvar sen ska man stå på egna ben. Då gäller det verkligen att ha motivationen kvar för det är ganska lätt att släppa efter om man inte har något att kämpa för om ni förstår mig rätt. Det är alltid lättare att stå och skaka på huvudet hemma om man dragit på sig något kilo extra, men inför någon annan så blir det ganska genant.
Men som tur är så ska dom dra igång ett gäng till efter sommaren och då tänker nog fasemej jag haka på igen, tills man känner sig "färdig" Men om jag fortsätter som jag gör nu så kommer jag nog ha nått mitt mål innan sommaren är slut, i alla fall det målet jag har i mitt huvud, sen får man väl se hur det känns då.
Nu sitter jag och väntar på Peter, är så jäääävla hungrig och han är tokigt sent hemma!! Börjar snart gnaga på min egna arm eller nåt...

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

grymt bra jobbat.....det är inte lätt o gå ner så mycket så kämpa på kram