måndag 24 maj 2010

Strålande Måndag

TJA!!



Även idag är man bortskämd med strålande sol.
Har just tagit en liten promenad med hundarna, var riktigt sugen på att gå milen idag men ikväll är det kurs och Quattro har det jobbigt i värmen så vi fick skippa långa promenaden idag.

Igår hade vi en kanonsöndag. Klockan 8 var jag i stallet och gav hästarna frukost, släppte sedan ut dom och fixade i stallet. Jag och Nino fick en ljuvlig runda i skogen.
Sen var jag hemma igen strax efter lunch, så vi plockade med oss korv med bröd och grejer och mötte upp Frida, Magnus och lilla Qarma vid Delsjön. Så tog vi oss nästan runt hela sjön innan vi stannade för att grilla. Jätte mysigt. Och hundarna fick badat och härjat lite. Sen promenerade vi sista biten och kunde med gott samvete käka lite glass när vi kom hem :-)

Får bjuda på lite bilder ifrån när jag och Nino hoppade :-)

Jag kan inte påstå att jag är speciellt förtjust över att vara med på kort, men den sista bilden tycker jag e så jäkla bra. Nino är så jäkla fin, blir helt glad över den bilden!! <3

Nä nu är det snart dax att bege sig till stallet. Ska kånka vatten till gräshagen, hua..men men det är träning det med vill jag lova.
Ha en underbar dag!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka fina bilder. Dom blev jätte bra. Ni ser ut att ha kul =)

Emelie sa...

Opps glömde skriva att det var jag.

Linda! sa...

Vi hade svinskoj..blir garanterat snart en repris, han var sååå duktig!!!